واسه من که اصلا نترکید درد داشتم تا ۹ سانت هم باز بودم ولی باز نترکید دکتر با یه میله برام پارش کرد😬😬
خوش شانسی من مخوام بترکه زودتر برم نمیشه
وقتت بشه میترکه
من بااین که سزارین اختیاری بودم
۳۸هفته ۵روز کیسه آبم پاره شد
زیادم فعالیت نداشتم از ماه نهم چون سنگین شده بودم بدنم درد میکرد استراحت میکردم
میگن باید پله بالا پایین کنی ولی من خودم کشتم پله ، پیاده روی ، بپر بپر آخرش سزارين شدم
چه کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.