هردوپام درد می‌کنه کسی اینجوری بوده تو بارداری

۷ پاسخ

منم هفته های اول خیلی پا درد داشتم کم کم خوب شد بعداً ک دکتر بهت قرص کلسیم بده بهتر میشی

من بودم
و هستم

کلسیم و منیزیم بدنم کم بود
قرص ملسیم و منیزیم میخورم
بهتر شدم ولی خوب نه

شبا بیشتر میشه

وای من

منم همینم 🥲

اره همینجوری بود منم دقیقا همین جوری بودم و اینکه اگه خیلی درد داری قرص استانمینیفون ۵۰۰ یا ۳۲۵ بخور

واییی من اینجوریم از درد پا نمیتونم بخوابم🤦‍♀️

ممکنه توی بارداری اینطوری شده باشی با دکترت مشورت کن شاید کلسیم بده بهت بهتر بشی

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری