بچه ها تهران حالتون چطوره امشب خیلی خطری

۶ پاسخ

پالایشگاه ری هنوز داره میسوزه

امشب تهران خیلی بد زدن

خوب نیستیم خدا خودش بهمون رحم کنه

ای وای خدا رحم کنه بهشون خیلی بده

کرج رو ز د ن🥲

چجوریه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸🫀 مامان فسقلی🧸🫀 ۶ ماهگی