خطر نداره اگ قرصشو بخوری
باید کنترل شه
ن پرکارش خونه
ن کم کارش
قرص میخوری؟؟
من درگیر تیرویید بارداری میشم
ولی نمیدونستم
بارداری دومم نفهمیدم هفته ۱۰ ایست قلب وفقط شد
بارداری سومم زود آز دادم
زود قرص شروع شد بسلامتی هم زایمان کردم
الان هم آز دادم تا اگه بازدرگیرم قرص بخورم
دکتر من میگه به هیچ وجه قرص تیروئید رو قطع نکنی که بخاطر همون باردار شدی اگه بخوری منظم مشکلی پیش نمیاد
آره خطر داره
من تیروئید دارم تحت نظر دکترم قرص لووتیروکسین میخورم
بله خطر داره
نه عزیزم
باید تست بدی بری پیش دکتر کنترلش کنه
آره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.