تیروئید در بارداری خطر دارد

۱۰ پاسخ

خطر نداره اگ قرصشو بخوری

باید کنترل شه
ن پرکارش خونه
ن کم کارش

قرص میخوری؟؟

من درگیر تیرویید بارداری میشم
ولی نمیدونستم
بارداری دومم نفهمیدم هفته ۱۰ ایست قلب وفقط شد
بارداری سومم زود آز دادم
زود قرص شروع شد بسلامتی هم زایمان کردم
الان هم آز دادم تا اگه بازدرگیرم قرص بخورم

دکتر من میگه به هیچ وجه قرص تیروئید رو قطع نکنی که بخاطر همون باردار شدی اگه بخوری منظم مشکلی پیش نمیاد

آره خطر داره

من تیروئید دارم تحت نظر دکترم قرص لووتیروکسین میخورم

بله خطر داره

نه عزیزم
باید تست بدی بری پیش دکتر کنترلش کنه

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارشیا مامان ارشیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری