اوتمیل برا پسرم چجوری درست کنم؟


رفلاکس

۴ پاسخ

یه قاشق جودوسرپرک بایه خرما پوست گرفته بایه مدل میوه مثل سیب یاگلابی یه دوتا تکه بزاربپزه وقتی پخته شد میکس کن میتونی یه حلقه موزهم جدا له کن وقتی میکسش کردی باهاش قاطی کنی اگه موز بهش میدی

جو دوسر پرکو بپز حالا یا با موز یا سیب پخته یا گلابی پخته یا خرما یا ترکیبی بده بخوره هیلیم خوشمزستو دوست دارن

جودوسرپرک رو میتونی با سیب یا گلابی بپزی میکس کنی یا با موز بدی

من خرما و جو پرک رو باهم می پزم بعد میکس می کنم

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان سپهر🧸🥨 مامان سپهر🧸🥨 ۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان 💕دلانا💕 مامان 💕دلانا💕 ۱۷ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۹ ماهگی