بچه ها این بالش شیردهی ها خوبه؟ نمیدونم بگیرمش یا نه

تصویر
۲۱ پاسخ

اصلا کاربردی نیس
زنداداشم گرفت اصلا استفاده نشد

من خریدم

اگه برات نیومدشمارت بزارگلم ببرم

اره هم برای شیردهی خوبه هم تامی تایم بچه

بنظرم تنها چیزی ک‌تو سیسمونی استفاده نمیش همین

از کجا میخوای بگیری چه خوبه

اونایی که داشتن میگن خیلی خوب و کاربردی بوده

سلام مامانای عزیز
کسی تجربه آمینو سنتز داره
من دوشنبه باید انجام بدم خیلی میترسم😔
چقدر هزینه اش میشه ؟
چطوری انجام میشه؟
درد داره؟
چقدر خطر سقط داره؟

من داشتم بدرد نمیخوره کاربردی نیستن

من خریدم ولی یبارم استفاده نکردم خیلی سختم‌ بود

اگه دوست داری بخر فدقش بعد بجا پشتی استفاده میکنی

تجربشو ندارم ولی گرفتم
چون لاغرم وقتی تصور میکنم بچه رو پام باشه فاصله اش تا سینه خیلی زیاده
موقع شیر دادن باید خم بشم اذیت میشم

منک دارم تازه انقدم با خفن نیست 🤣ولی خیلی ب کارم اومد حتی الان ک پسرم یکسال و نیمه میزارم میاد روش میخوابه شیر میخوره

Chssvjt

سلام مامانا خوبین خوشین گروه چت زنانه زدیم هرکسی خواست به آیدیم پیام بده ببرمش گروه چت زنانه

منم دوس دارم بگیرم فک کنم خوب باشه

ی پشتی نازک و نرم بسه

منم خیلی شنیدم کاربردیه

کی حالشا داره دم و دقه اینا ببنده ب خودش

ن اخرش دست خودت ی چیز دیگس

من تعریفش شنیدم میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان ایلیا فسقلی😍💙 مامان ایلیا فسقلی😍💙 ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان نورچشمی🥰💞 مامان نورچشمی🥰💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی