اره خیلی خوبه، هم اوایل برا شیردهی راحتی و کمردرد نمیگیری، بعدشم میتونی بچه رو بزلری داخلش ک بشینه
من خودم دوختم خیلی راحته بنظرم خیلی کاربردیه واسه نشستن نوزادهم خوبه وقتی میخواد یادبگیره بشینه
من خریدم میگن خوبه
من سر بچه اولم نخریدم ولی هروقت خواستم شیر بدمبالشت بچه رو زیرسرش میزاشتمتنظیم میکردم
دیگه اختیار با خودت
من خواهرشوهرم داشت خیلیی میگفت کاربرد داره براش منم گرفتم
جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
سلام عزیزم
ببخشید یه سوال شما از اول بارداری آسپرین رو مصرف میکنی ؟
من خریدم فروشنده گفت هم باهاش برای شیردهی راحتتری هم اینک بچه رو سرشو بزاری روش فرم گرد تر میگیره میبینی یه سری بچه ها زیاد رو بالاش سرشون مونده پشت سر صاف و دراز میشه این بالش برای اون هم کاربرد داره و فرم سر رونمیزارع صاف و دراز بشه از پشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.