مامانا بالش شیردهی کاربردیه؟؟؟ بخرم یا نه

۸ پاسخ

اره خیلی خوبه، هم اوایل برا شیردهی راحتی و کمردرد نمیگیری، بعدشم میتونی بچه رو بزلری داخلش ک بشینه

من خودم دوختم خیلی راحته بنظرم خیلی کاربردیه واسه نشستن نوزادهم خوبه وقتی میخواد یادبگیره بشینه

من خریدم میگن خوبه

من سر بچه اولم نخریدم ولی هروقت خواستم شیر بدم‌بالشت بچه رو زیرسرش میزاشتم‌تنظیم میکردم

دیگه اختیار با خودت

من خواهرشوهرم داشت خیلیی میگفت کاربرد داره براش منم گرفتم

جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

سلام عزیزم
ببخشید یه سوال شما از اول بارداری آسپرین رو مصرف می‌کنی ؟

من خریدم فروشنده گفت هم باهاش برای شیردهی راحت‌تری هم اینک بچه رو سرشو بزاری روش فرم گرد تر میگیره میبینی یه سری بچه ها زیاد رو بالاش سرشون مونده پشت سر صاف و دراز میشه این بالش برای اون هم کاربرد داره و فرم سر رو‌نمیزارع صاف و دراز بشه از پشت

سوال های مرتبط

مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورچشمی🥰💞 مامان نورچشمی🥰💞 روزهای ابتدایی تولد