مامانا مینی‌واش بخرم ؟
کاربردیه؟

۷ پاسخ

منم گرفتم عالیه 😍 البته مارک فریدولین

اگه از نظر مالی اوکی هست برات بخر اگرم مشکله به نظرم وسیله خاصی نیست تا 3ماه با دست میشوری بعدم تو ماشین بنداز

پول داری بخر 😅کاربردیه بلاخره استفاده میشه

بستگی ب خودت داره اگه ب بهداشت بچه اهمیت میدی و آدم تنبلی نیستی اره عالیه من دو روز یبار روشنش میکنم اولین چیزی بود ک برا سیسمونی گرفتم و بیشترین چیزیه ک تاالان استفاده شده

برای مسافرت عالیه
من پشیمونم ک نگرفتم سر بچه اولم

خیلی به درد میخوره حتما بگیر

نظرات متفاوته از نظر من ن
چون من لباسشوييم برنامه كودك و حتي شستشو ي رب تا نيم ساعت داره من قبل اينكه لباس بچه بشورم ي ضد عفوني با اسپري ميكنم
ميني واش بايد اب باز مني اب ببندي نميدونم والا بايد خودت ببيني

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان karen🐣 مامان karen🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان السا مامان السا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان خانم 

💕💕💕 مامان نیهان خانم 💕💕💕 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۷ ماهگی
مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه هفته سی‌ودوم بارداری