منم گرفتم عالیه 😍 البته مارک فریدولین
اگه از نظر مالی اوکی هست برات بخر اگرم مشکله به نظرم وسیله خاصی نیست تا 3ماه با دست میشوری بعدم تو ماشین بنداز
پول داری بخر 😅کاربردیه بلاخره استفاده میشه
بستگی ب خودت داره اگه ب بهداشت بچه اهمیت میدی و آدم تنبلی نیستی اره عالیه من دو روز یبار روشنش میکنم اولین چیزی بود ک برا سیسمونی گرفتم و بیشترین چیزیه ک تاالان استفاده شده
برای مسافرت عالیه
من پشیمونم ک نگرفتم سر بچه اولم
خیلی به درد میخوره حتما بگیر
نظرات متفاوته از نظر من ن
چون من لباسشوييم برنامه كودك و حتي شستشو ي رب تا نيم ساعت داره من قبل اينكه لباس بچه بشورم ي ضد عفوني با اسپري ميكنم
ميني واش بايد اب باز مني اب ببندي نميدونم والا بايد خودت ببيني
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.