مونده ب دکترتون دکتر من هر ماه سونو مینویسه و بعد آنومالی باید آزمایش قند بدیم گلوکز هستش
آره عزیزم آزمایش های ماه هفتم که همون آزمایش تحمل گلوکز برای دیابت هستش
بعدش سونوی رشد
سونورشد جنین وآزمایش عزیزم
من که دوبار بعدش سونو شدم ولی بخاطر سرکلاژم و اینکه خودم دوس داشتم بچمو ببینم
و آزمایش گلوکز هست
سونو وزن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.