دوستان بعد سونوانومالی دیگه چه سونویاازمایشی هست

۳ پاسخ

ازمایش گلوکز ۲۴ تا ۲۸ هفته
سونو رشد ۲۹ تا ۳۲ هفته

بهم گفت سونو فعلا این ماه نداری

من بعد انومالی
جدیدا یعنی چند روز پیش دکترم برام ازمایش تحمل گلوکز و کشت ادرار نوشت

سوال های مرتبط

مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر مامان سپهر هفته پانزدهم بارداری
مامان مهیاکوچولو😍🫀 مامان مهیاکوچولو😍🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری