۲۰ پاسخ

اول شیاف بزار که بتونه دستشویی کنه
بعد بهش آب انجیر
کمپوت گلابی
آب آلو و روغن زیتونو اینجور چیزا بده
شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده

پسر منم قبلا یبوست میشد هر ۵.۶ روز یبار دفع میکرد
الان ۲.۳ ماهه هرروز ۵ تا انجیر با نصف لیوات آب ولرم و نصف لیوان گلاب ۱ روز خیس میکنم بعد کامل میکس میکنم میریزم تو ظرف میدم با قاشق میخوره اونقد راحت شده کیف میکنم بعضی وقتام هرروز دوبار دفف میکنه

اب انجیر بهش بده

شربت peg بده ضرر هم نداره

ی تخم مرغ براش درست کن با روغن بده بخوره سریع کار میکنه

انجیر خیس کن آبشو بهش بده اگه آلو خورشتی داری میتونی اونم خیس کنی آبشو بدی روغن زیتون یا زیتون بدون هسته ام خیلی خوبه شیر بهش نده دل پیچه میگیره یعنی فقط دلش پیچ میخوره زیاد کارایی نداره بچه اذیت میشه

پودر پیدرولاکس میدم من
یکم پودرشو بیشتر بریز

الو خیس کن انجیر خیس کن چند بار بده عالیه

پودر پیدرولاکس

کره بهش بده بخوره ،آب ولرم باگلاب ،آب ولرم باعسل ،کاچی ک آبکی باشه ،شیرگرم ،ودرآخر گلیسیرین شباف کن بچه اذیته

الان فقط باید شیاف گلیسیرین بذاری براش گناه داره
بعد هم حتما پودر پیدو بده قطع نکن
آب انجیر
لواشک خونگی

کیوی بده..من روغن زیتونم به کم میزنم ب مقعدش

انجیر خوب

پودر پیدرولاکس بده خواهر
5روز زیاده

مگ میشه عزیزم شیاف گلیسیرین حتما حتما بزار
من ادم بزرگم پن۰ روز دسشویی نکردم ببین مرذم مردممممم
ترخدا شیاف بزار براش

شیاف گلیسرین بزار براش

روغن زیتون کره

دمنوش گل محمدی نصف استکان بده اوکی میشه

پودر پیدرولاکس بده روزی ۲بار ناشتا

کره فراوون
لواشک
انجیر خیس تو اب یا شیر
برگ زردآلو خیس کن با اب بپز مثل الوچه بده

سوال های مرتبط