اول شیاف بزار که بتونه دستشویی کنه
بعد بهش آب انجیر
کمپوت گلابی
آب آلو و روغن زیتونو اینجور چیزا بده
شکمشو با روغن زیتون ماساژ بده
پسر منم قبلا یبوست میشد هر ۵.۶ روز یبار دفع میکرد
الان ۲.۳ ماهه هرروز ۵ تا انجیر با نصف لیوات آب ولرم و نصف لیوان گلاب ۱ روز خیس میکنم بعد کامل میکس میکنم میریزم تو ظرف میدم با قاشق میخوره اونقد راحت شده کیف میکنم بعضی وقتام هرروز دوبار دفف میکنه
اب انجیر بهش بده
شربت peg بده ضرر هم نداره
ی تخم مرغ براش درست کن با روغن بده بخوره سریع کار میکنه
انجیر خیس کن آبشو بهش بده اگه آلو خورشتی داری میتونی اونم خیس کنی آبشو بدی روغن زیتون یا زیتون بدون هسته ام خیلی خوبه شیر بهش نده دل پیچه میگیره یعنی فقط دلش پیچ میخوره زیاد کارایی نداره بچه اذیت میشه
پودر پیدرولاکس میدم من
یکم پودرشو بیشتر بریز
الو خیس کن انجیر خیس کن چند بار بده عالیه
پودر پیدرولاکس
کره بهش بده بخوره ،آب ولرم باگلاب ،آب ولرم باعسل ،کاچی ک آبکی باشه ،شیرگرم ،ودرآخر گلیسیرین شباف کن بچه اذیته
الان فقط باید شیاف گلیسیرین بذاری براش گناه داره
بعد هم حتما پودر پیدو بده قطع نکن
آب انجیر
لواشک خونگی
کیوی بده..من روغن زیتونم به کم میزنم ب مقعدش
انجیر خوب
پودر پیدرولاکس بده خواهر
5روز زیاده
مگ میشه عزیزم شیاف گلیسیرین حتما حتما بزار
من ادم بزرگم پن۰ روز دسشویی نکردم ببین مرذم مردممممم
ترخدا شیاف بزار براش
شیاف گلیسرین بزار براش
روغن زیتون کره
دمنوش گل محمدی نصف استکان بده اوکی میشه
پودر پیدرولاکس بده روزی ۲بار ناشتا
کره فراوون
لواشک
انجیر خیس تو اب یا شیر
برگ زردآلو خیس کن با اب بپز مثل الوچه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.