۵ پاسخ

نه شیر نمیخواد دختر منم همینه

از وقتی دنیا امدتا الان عادت داره سینم دهنش باشه بخوابه عادتش بده ب پستونک

اینک بعد شیر دوباره میخواد ،میخواد سینت دهنش باش ارامش میده بهش

😂من دیگه اروغ نمیگیرم همونجوری میزارم بخوابه

هنوز کوچیکه خسته میشه خوابش میبره بزار بخوره

هیچی باید دوباره شیر بدیم 😂😭 و تا صبح این روند تکرار میشه

ای جانم الهی شاید خسته میشه 🥲🐥

سوال های مرتبط