نه شیر نمیخواد دختر منم همینه
از وقتی دنیا امدتا الان عادت داره سینم دهنش باشه بخوابه عادتش بده ب پستونک
اینک بعد شیر دوباره میخواد ،میخواد سینت دهنش باش ارامش میده بهش
😂من دیگه اروغ نمیگیرم همونجوری میزارم بخوابه
هنوز کوچیکه خسته میشه خوابش میبره بزار بخوره
هیچی باید دوباره شیر بدیم 😂😭 و تا صبح این روند تکرار میشه
ای جانم الهی شاید خسته میشه 🥲🐥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.