داخل ساک اضطرای چیا گذاشتید بگید لطفا

۱۶ پاسخ

مگه زلزله هست خوب ببین جنگ همه جا هست

آخه ساک م جمع کنیم کجا بریم منکه جمع نکردم

یه ساک مدارک دارو آب ساقه طلایی خرما سوت شارژر
چراغ قوه
یه ساک دیگه نفری یه دست لباس
دوتا پتو سوا

این مختصر و مفیده

تصویر

ساک اضطراری که چ عرض کنم..تو بگو وانت اضطراری..

منم آماده نکردم

من ک اماده نکردم

اینم خوبه

تصویر

منک اصن چیزی جمع نکردم اصن ی چیزی هم بشه‌با دوتا بچه کجا برم‌ آخه بچه چهارماهم ک‌شیرخشکیه فقط ی ساک‌ واس اونه ک با اینا کجا بریم دقیقا

یعتی طلاهامم بروارم یا ن؟؟؟؟

مگه قراره ساگ ببندیم؟؟؟؟

حالا ترس من اینه بنزین گیر نیاد گیر کنیم تهران

۲دست لباس برای بچه ها
پوشک
پماد سوختگی
شونه
شیاف ها
تب سنج
زیرانداز
کلاه و شالگردن
عروسک خیلی کوچیک که به کیفشون آویزون کردم
حوله ۲۰در۲۰
پتو

مدارک ، پول، لباس، آب، خوراکی خشک، پاوربانک، چراغ قوه، دارو، وسایل امداد

ساک و بردارین کجابرین وقتی زدن الان اگه جایی.دارید بهتره که برین

پول مدارک آب لباس آجیل بیسکوییت یاخرما

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۴ سالگی
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری