شیرازیا خبریه؟؟؟شیرخشک پوشک نزاد

۴ پاسخ

اره اومد یه دور زد صدای بومبی هم اومد رفت

آدم خونه خالش انقد راحت نمیره ک این نکبت راحت میاد بالا سر ما میچرخه

منم با صداش بیدار شدم یه جا را زد پسربزرگم را بغل کردم بردم زیر میز شوهرم بیدار کردم باز یکم دور سرمون تابید رفت تا الان بیدارم همون لحظه که قلبم بدجور میزد

نه چه خبری؟ چی شده مگه؟

سوال های مرتبط

مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی