۲۷ پاسخ

امیدوارم این جنگ لعنتی بزودی تموم بشه و دیگه جنگی در کار نباشه تا تمام مردم با خیال راحت بخوابن امیدوارم سال ۱۴۰۵ سالی پر از رزق و روزی برای تمام مردم باشه

در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۴
آرزو میکنم همیشه وضعیت کشورم در امنیت و آرامش باشه
تمامی بچه های سر زمینم ب خوبی و خوشی و سلامتی و در آرامش مطلق بزرگ بشن و آینده ی درخشانی داشته باشند
همه ی هم وطنام صحیح و سلامت باشن

چقد حس بد گرفتم یه حسی ک انگار داریم از هم برا همیشه خداحافظی میکنیم

کاش زودتر این همه استرس و نگرانی و بدبختی تموم شه
1404 بدترین سال زندگی همه ایرانی ها

اندکی صبر سحر نزدیک است....

ماا خیلی گناااه داریم مااااها زندگی نکردیم
کاش تموم شه این کابووس
کااش زیر بدهی و گرونی و تووورم خفه شیم ولی اینجووری با استرس و جنگ از بین نررریم

در تاریخ 12/17دلم ب حاطرجوونای وهموطنای کشورم چ نظامی چ غیرنظامی چ اونایی ک در19دی ازبین رفتن چ اینایی ک تواین چن رو ازبین رفتن خونه امیدوارم کشورم همیشه ایران بمونه💔💔💔

بالاخره صبح میشه این شب، بالاخره کشور ما به سمت آبادانی میره و سایه جنگ برای همیشه از سر کشورمون کنار میره....🙂

خدایا بذار ما عید امسالمون رو ببینیم
عیدی که با تموم شدنه جنگ، شروع بشه.
ما هنوز خیلی وقت داشتیم برای جوونی کردن و بچه بزرگ کردن و به پای هم دیگه پیر شدن...خدایا این آرزوها رو از هیچکدوممون نگیر.

به امید ظهور هر چه زودتر مولا صاحب الزمان عج🤲🤲🤲

انشالا ک فردا صبح هممون سالم و سلامت از خواب بیدار شیم

شب تولدمه ولی خیلی نگرانم ذره ای خوشحالیتو وجودم نیست

پسر عزیزم امشب تولد دو سالگی تو هست عشق زندگیم .
ولی من امشب غمگین ترینم .
مردم کشورم زیر آتیشن ..
مردم کشورم در خطرن ..
دلم خیلی پره
کاش میتونستم سر نوشت کشورم رو عوض کنم . سرنوشت مردم مظلوم و بی گناهم .
منو ببخش که تو این شب تولدت اصلا خوشحالم نیستم
من قلبم برای وطنم تیکه تیکه شده جان دلم

دوباره میسازمت وطن🥺🥺🥺🖤❤️

خدا بزرگه ⁦(⁠◔⁠‿⁠◔⁠)⁩هوامونو داره مبینه ما رو ...
همه چی درست میشه
امید هست هنوز
انشا الله به امید روز پر از شادی و خوشی برای تمام مردم دنیا
وهیچ کس حسرت به دل نره ....
الهی آمین🤲🏻 🥺

اللهم عجل لولیک الفرج 🥺✨🌼

خدا کمکمون کن تو بخای میشه 😭😭😔

هرچی خیر و صلاح خداست همون بشه

قدر همو بدونیم شاید رفتنی شدیم😭 😭 😭 😭 💔

انشاله ک بزودی زود کشورمون و مردم عزیزمون رنگ ارامشو ببینن ی نفس راحت از ته دل و بدون استرس بکشن

صبح میشه این شب

ای کاش این کابوس به زودی زود تموم بشه

امیدوارم روزی برسه مردم سرزمینم از ته دل بخندن رنگ آرامش و خوشبختی رو ببینن

روزای روشن خداحافظ سرزمین من خداحافظ
خداحافظ 😭😭😭

ایران قشنگی رو ب زودی برای خودمون و بچه هامون آرزو میکنم 💝

باز میشه این در
صبح میشه این شب 🥺🤲

قطعا بعد از هر سختی آسانی هست 🙏🏻🙏🏻

سوال های مرتبط