۹ پاسخ

عزیزم دیروز جم تا شب چندین بار زد ولی عسلویه فعلا خبری نشنیدیم

وای خدانکنه بزنه اونجا خیلی خطرناکه یا قران

عزیزم خود جم خبری نیست؟من یکی دوروز دیگه میخوام بیام خونم

میدونم شهر ری روز زدن پالایشگاه شو

من خبر ندارم

🔴 یک منبع در وزارت نفت: ۳ انبار نفت در منطقۀ کوهک، شهران و کرج مورد حملۀ جنگنده‌های اسرائیل قرار گرفت.

مگه جم نیستی

عسلویه همش پالایشگاهه
خدانکنه بزنه🥺

امشب قفلی زده روی نفت پالایشگاه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان 👶👩🏻‍🍼 مامان 👶👩🏻‍🍼 ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان مامان دیان

❤️❤️ مامان مامان دیان ❤️❤️ ۱ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی