خانومای باردار علایمتون رو میگید

۲ پاسخ

من سر پسرم اصلا هیچ علائمی نداشتم😁

من سرپسرم تنها علائمم سیرگیجه بود

سوال های مرتبط

دختر اریایی دختر اریایی قصد بارداری
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان سوفیا مامان سوفیا ۲ سالگی