عجله نکن عزیزم استرس زندگیامون کم نیست به خودت این ظلم رو نکن اینهمه استرس نده به خودت بذار اگر وقتی تاخیر افتادی بیبی چک بزن هم از نظر مالی آسیب میزنی به خودت هم روحی هم روانی ولش کن بذار اتفاقا الان نیاد بهتره چون زندگیمونو استرس گرفته اگر حامله شدی خیییلی باید مراقبت کنی اگر پریود شدی هم باز خداتو شکر کن که مجبور نیستی بجز خودت و شوهرت نگران تو دلیت هم باشی🤗❤️
بهترین دکتر برای نازایی فقط زهرا شمالی در شیراز دست خدا روی زمینه
انشالله ک نزنی🤲
🤲🤲🤲🥲
دیگ نمیزنی عزیزم
انشالله که تا نه ماه خبری از پریودی نشه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.