۴ پاسخ

دوتا پماد روترکیب کن روزی ۵ باربزن ودرروز چندباربا آب شست وشوبده،
اینارو دکتربه بچه من گفت وعالی بود

تصویر

عزیزم زخم شده،این حساسیت داره،دوتا پمادترکیبی بزنی خوب میشه ازمنم اینجوربود

.......

تصویر

عکسشو بزار

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان 🧸𝒂𝒚𝒉𝒂𝒏🧸 مامان 🧸𝒂𝒚𝒉𝒂𝒏🧸 ۵ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد