سلام پای پسرم اینطوری شده کسی میدونه چرا

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم زینک آردن بزن روغن جامد هم خوبه پماد روغن ماهی هم خوبه مارک پوشکشو هم عوض کنین زود خوب میشه

یا حساسیت داره یا سوخته فقط پماد کاناندولا بزن منم بچم همینطوری بود

من پسر برادرم چون گرمای بدنش همیشه بالا هست پاهاش اینطوری شده و دست هایش همیشه عرق می‌کنه

ای روله

زرده تخم مرغ بنداز تو پوشکش خیلی زود خوب میشه

پماد کاناندولا

دقیقا کجای پاشع ؟؟؟تاول زده انکار نه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی