۱ پاسخ

بنظر من که وسیله بدرد نخوریه، من بارداری اولم خریدم پسرم نارس دنیا اومده بود و بیمارستان بستری بود، ولی به کارم نیومد دو سه بار بیشتر استفاده نکردم. سینه رو زخم می کنه
یادم نیست چه مارکی بود، سه سال پیش ۱۷۰۰ ۱۸۰۰ خریده بودیم ولی اخرم دیدم بدرد نمیخوره رد کردم رفت
شیردوشای بیمارستان که از این بزرگا بهترن ک اونم بدرد خونه نمیخوره😅

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان🌺 مامان ارغوان🌺 ۱۴ ماهگی