هفته من سونو شکمی چیزی دیده میشه یا حتما باید واژینال باشه

۵ پاسخ

عزیزم من دیروز رفتم دکتر همونجا سونو شکمی کرد گفت 4 هفتته دیده میشه

من از سونو واژینال میترسم فک میکنم خطرناکه
وایستا دوهفته دیگ سونو شکمی بده

اصن الانم واژینال بری هیچی دیده نمیشه من تازه ۶ هفته بودم ۵ روز بودم واژینال کرد

واژینال به نظر من خطرناکه، نه هنوز زوده صبر کن هشت هفته برو که قلبشم تشکیل بشه

شکمی تو ماه ماه دیده نمیشه زود فقط واژینال

سوال های مرتبط