من زیاااد زدم ولی نزنی بهتری میبینی بدنت عادت میکنه هرماه واسه پریود شدن باید بزنی
اره من ماه قبل دوتا امپول پروژسترون همزمان زدم برای پریودی چند روز بعدش پریوذ شدم
من یادمه یه بار دکتر بهم داد ۲تا بود قاطی کردن زدن خیلی درد داشت چون روغنی بود بعد ۴روز پریود شدم من کیست زیاد داشتم پریود نمیشدم
اره من
اول باید مطمئن بشی باردار نیستی
بعد آمپول بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.