۷ پاسخ

کدئین نخورین ممنوعه

کدئین نباید بخوری عزیزم
برو زایشگاه ضربان قلبشو چک کن

استامینوفن ساده باید خورد نه کدئین دار خطرناکه تاثیر میزاره روش.من خودم از اول بارداری تاصبح از درد دندون گریه میکردم ولی یبار قرص نخوردم تحمل کنید دیگ

اب زیاااااد بخورین تا بره از بدنتون بیرون
کودئین برای جنین خیلی بده

نباید کدئین دار بخوری فقط استامینوفن ساده

باید استامینوفن خالی میخوردی

استامینوفن خالی بخور نباید کدئین میخوردی

سوال های مرتبط