بچها ناهار چی دارین ...بارداری بارداری

۱۵ پاسخ

خوراک لوبیا

اگه بمب نیوفته رومون تا ظهر انشالله املت🤣

پلو با کباب تابه ایی

قیمه☹️

هنوز نمیدونم تازه صبحونه خوردم

مامانم سوپ درس میکنه برام.دکتر گفته فقط مایعات بخورم😕

هیچی🫢 نمیدونم چی درست کنم

از دیشب مونده مرغ و برنج

خواب بودم تا الان هیچی ندارم🤷🏻‍♀️

کتلت داریم قرمه سبزی هم گزاشتم

از دیشب زرشک پلو با مرغ مونده

از دیشب قرمه سبزی مونده

ناگت

ابگوشت🤣

بنام خدا املت😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسری💙 مامان پسری💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وششم بارداری