خوراک لوبیا
اگه بمب نیوفته رومون تا ظهر انشالله املت🤣
پلو با کباب تابه ایی
قیمه☹️
هنوز نمیدونم تازه صبحونه خوردم
مامانم سوپ درس میکنه برام.دکتر گفته فقط مایعات بخورم😕
هیچی🫢 نمیدونم چی درست کنم
از دیشب مونده مرغ و برنج
خواب بودم تا الان هیچی ندارم🤷🏻♀️
کتلت داریم قرمه سبزی هم گزاشتم
از دیشب زرشک پلو با مرغ مونده
از دیشب قرمه سبزی مونده
ناگت
ابگوشت🤣
بنام خدا املت😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.