۶ پاسخ

وزنش 6800قدش64.5بودگفت رشدش خوبه

وزنش ۶۷۰۰بود قدش ۶۳ .۶ ماهگی که بردم گفت قدش تغییر نکرده

65
5700

آره خوبه خداراشکر ولی اگه میخوای تپلی تربشه بهش مکمل نعوزینک بده واسه وزن دهی خیلی خوبه

آره عالیه رو نموداره

آره بچه‌منم همبن بود قد وزنش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۴ ماهگی