۵ پاسخ

البته وزن بچه شما مشکلی نداره . ما رفلاکسیا وزنشون پایینه بخاطر همین باید زود شروع کنیم

بهداشت به همه میگه ۶ ماه ولی من از خیلیها پرسیدم که ۴ماه شروع کردن مشکلی پیش نیومده. آخه روزی یه قاشق پوره میخوا چکار کنه مگه

ماشالله خوبه همه چیش. مال من وزن تولدش ۳۳۰۰ وزن ۴ ماهگیش ۶۳۰۰ بود
البته رفلاکس داره . تازه انداختمش به فرنی بینم چطور میشه

الان رفتم وزن گرفتم ۶۸۰۰ بود قد هم فک کنم ۶۱

خوبه بنظرم نرماله

سوال های مرتبط

مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان اورهان🩵 مامان اورهان🩵 ۴ ماهگی