لطفاً بخونین ممنون میشم 🥰کمک کنید
رفلاکس

تصویر
۲ پاسخ

عزیز این روتین پوستی رو رعایت کن عالی میشه
برای جای جوش میتونی از ژل و فوم های پاک کننده که ویتامین سی دارن استفاده کنی چون روشن کننده صورت هست
برای منافذ باز از سرم چای سبز استفاده کن
برای تیرگی زیر چشم کرم زیر چشم بزن
هم تیرگی خوب میشه هم چروک کمتر می‌افته
من لوازم آرایشی و بهداشتی میفروشم طبق تجربه ام میگم

باید اول یه روتین پوستی مخصوص پوستت داشته باشی
واسه از بین بردن لک روشور و با دستت پودر کن بزن به صورتت تا لایه برداری کنه بعد با ژل شستشو مخصوص پوستت بشور تا صورتت یکم سرم بالانس ویتامین سی بزن بلافاصله آبرسان بزن من برند نوتریژینا پیشنهاد میدم عالیه اگه پوستت چربه مرطوب کننده تمیخود ولی اگه خشکه بعد از آبرسان مرطوب کننده ام بزن
حتما مارک خوب استفاده کن درسته گرونه ولی این روتین که بهت گفتم ۳ روز بعد از استفاده نتیجه شو نشون میده و کاملا تغییر میکنه پوستت

سوال های مرتبط

مامان Anas مامان Anas ۱۷ ماهگی