۵ پاسخ

زینک ناشتا نوروبین ناهار ویتامین ای هم بعد شام میخورم تا خدا چی مخاد کچل نشستم صلوات

زینک میخوره یه هفته پیش هم حنا گذاشتم یکم تقویت بشع

هیچی دیگه میگن طبیعیه باید بریزه بخاطر هورمونا برا منم همینجوری داره میریزه دیگه دارم کچل میشم🫠

فولیکوژن بخور بعد یک ماه اوک مبشه

قرص هیرویت میخورم چن روزیه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی