۵ پاسخ

یکی باید بریزی اگ زیاد بریزی سفت میشه روی خود پیمانه باید همون مقدار بریزی اگ ۳۵تا اب ریختی با یکی نصفی برداری ولی هر ۳۰سیسی یک پیمانه

کی میتونیم بیشترش کنیم؟

هر ۳۰ سی‌سی باید یک پیمانه بریزی
هیچوقت تناسبشو به هم نریز دستگاه گوارش بچه به هم میخوره

یه پیمانه

من ۱/۵میریختم

سوال های مرتبط