خانوما من چند روز درد پریودی میگیرم😑
ماه درده؟

۷ پاسخ

منم کم کم کمر دردام داره شروع میشه خدا بخیر کنه تو اسفند نیاد🤦🏻‍♀️

خیلی بده عزیزم ادم استزس میگیره ولی نگران نباش منم دقیقا هفته تو درد گرفتم ۱۰ ساعت رفتم دکتر خودم مطب برام شیافت نوشت و دقیقا ۵ روز خواب بودم رو جا خداروشکر بهتر شدم انشالله ماه ۸ ام بگذره خیالم راحت بشه

منم کمر درد دارم دارم میام برم دکتر

منم چند روزه در پریود خفیف دارم

نه بابا

ماه درد از ماه نهم حساب می شه

و معمولا انقباضات از هفته 37 شروع می شه

این دردها طبیعیه و رحم و بچه داره بزرگ می شه

۳۸ب بعد درد زایمان شروع میشه
اینا طبیعیه.منم همین طورم

فکرکنم اره عزیزم

سوال های مرتبط