منم کم کم کمر دردام داره شروع میشه خدا بخیر کنه تو اسفند نیاد🤦🏻♀️
خیلی بده عزیزم ادم استزس میگیره ولی نگران نباش منم دقیقا هفته تو درد گرفتم ۱۰ ساعت رفتم دکتر خودم مطب برام شیافت نوشت و دقیقا ۵ روز خواب بودم رو جا خداروشکر بهتر شدم انشالله ماه ۸ ام بگذره خیالم راحت بشه
منم کمر درد دارم دارم میام برم دکتر
منم چند روزه در پریود خفیف دارم
نه بابا
ماه درد از ماه نهم حساب می شه
و معمولا انقباضات از هفته 37 شروع می شه
این دردها طبیعیه و رحم و بچه داره بزرگ می شه
۳۸ب بعد درد زایمان شروع میشه
اینا طبیعیه.منم همین طورم
فکرکنم اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.