و اینم از ماه دوم اقدام و باز منفی 😔

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم نگران نباش منم پریودیام منظم بود همچین اقدام میکردم ماه اول ده روز تاخیر ماه دوم چهار روز ماه سوم هفت روز ماه بعدش باردار شدم سر هر دو بارداریم دقیقا پریودم تو اقدام تاخیر میوفتاد

تا‌ شش ماه اقدام منفی طبیعیه و مشکلی نداره
بعد از یک سال اقدام تازه نیاز به پیگیری داره
استرس خودش مشکل ایجاد میکنه
بهش توجه نکن خودش میشه

نگران نباش منم بعد ۴ماه نینی دار شدم

ماه دوم اشکالی نداره حرص نخور هر کسی درهر ماه فقط ۲۵ درصد احتمال بارداری داره

تا یک‌ سال وقت داری عزیزم فقط پریودیتو تنظیم کن تا بتونی تایم تخمک گذاریتو مشخص کنی،کیت تخمک گذاری هم بذار که بدونی تخمک‌ گذاریت چه موقست

من ۷ ماه منفی بودم هشتمین مثبت شد
ب خدا توکل کن امیدتو از دست نده ایشالا هرچه زودتر مثبت میشه 🥰❤️

تاخیر داری برو دکتر بخاطر همون باردار نمیشی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته پانزدهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرای تابستونیم مامان پسرای تابستونیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری