۵ پاسخ

نه دیگ معدش میترکه دختر من ۳ ماه نیم کلا ۶۰ تا گاههی ۹۰ 😐الآنم ۳۰

نههه ، من پسرم چهار ماهشه الان هر ٣ الى ٤ ساعتى ١٢٠ تا ميخوره تازه با كلى ادا اصول😵‍💫

نه بابا
من پسر بزرگم از اول تولد،شیرخشکی بود
الان که یکسال و ۳ماهشه
خیلی بخوره،۱۲۰سیسی

آخه یه سری پزشکان میگن پرخوری می‌کنه بچه یه سریا میگن هر چقدر میخوره بهش بدید بخورن

نه اصلا

سوال های مرتبط