نه هیچی راجبش نگفته
اصفهان تو شهر زد امروز
نه اگه تخلیه باشه جایی مرتب اعلام میکنن
بسم الله پودر میشیم که
واسه چیبیمارستانو بزنن مگه الکیه
کاش همه وصل بودیم یا ماهواره داشتیم.چقدر بی خبری سخته.مخصوصا برای شهرهای پر خطر
من ندیدم هنوز تی وی روشن نکردم از صبح
اما نژنر هنوز از سری قبل بسته هست باز گشایی نشده که کجا هستید مگه ؟! بزنه هم فقط صدا میشنوید
فعلا ک چیزی نگفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.