۳ پاسخ

بستگی به وزن تولد داره

اره گلم عالی پسر من وزنش۱۰ قد۸۰/۵

دختر من یکسالگی ۱۱۸۰۰ بود
قدش ۷۹
اگر بچت وزنش و قدش رو نموداره
اره خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان اَرشا مامان اَرشا ۲ سالگی
مامان امیرحسین و اسما مامان امیرحسین و اسما ۲ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی