بله. چاره ای نیست
منم شهرستان بودم دوروزه برگشتیم
هر کسی خونهی حقیر رو قابل میدونه متعلق به خودتونه عزیزای دلم بیاین قدمتون رو چشم 🙏🙏🙏
نه پنجشنبه آمدم اصفهان الآنم صبح تا حالا دارن میزنن
اررره 🫡
اره عزیزم اقوام ندارم شهرستان جایی هم ندارم اجاره هل خیلی بالاس تو شهر های امن و اسکان رایگان ها هم ۳،۴ روزست منم سرکلاژیم در به در میشم برم
من تهرانم سرکارم هستم هوا خیلی سیاه بود صبح
بله🥲
استراخت مطلقم هنوز رباط اوضاع خیلی داغون نشده اابته شلوغ هستا ولی نه مث جاهای دیگه
اگه شرایط بدتر شد میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.