من هنوز زندمممم 😂
باردار، بارداری

۵ پاسخ

انگاری منم زندم😂🙌

فقط سختیای ماه ۹،بقیش یه شوخیه😭😑🤦‍♀️ واقعا دیگه نا ندارم،

ولی من دیگهههه نمیکشم😩

هفته بالا می‌خوایی چیکار کنی

بذا به هفته ۳۱ ۳۲ برسی
بهت میگم🤣🤣

سوال های مرتبط