پسرمن اصلا دوسش نداره
اره خوبه
ببخشید وزن کوچولوتون ت۶ماهگی چقدر بود
به منم از بهداشت دادن الان رفتم نگا کردم نوشته 15 ml 😐 یعنی برا 15 روزشه فقط دوتا داده ولی چرا اینارو هم کوچیک کردن😐
هنوز ندادم بهش قبلا بیبی جویس گرفته بودم تموم شد اینو باز میکنم
دکتر پسر من گفت هر مولتی رو میشه داد گفت میتونم مال بهداشت رو هم بدم مشکلی نداره
من میدم دختر طعمشو دوس داره و غلیظ نیست تو بلعش اذیتش کنه
بد نیست
سوال منم هست که خوبه یانه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.