مامانا این برند مولتی ویتامین خوبه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

مولتی ویتامین از چند ماهگی باید داد

برند خوبيه

پسرم طعمشونمیپسنده بزورمیدم بهش

خوبه ولی برای بچه های رفلاکسی مناسب نیس باعث میشه بالا بیارن

من میدادم نمیخورد تف میکرد یا بعد بالا میاورد
یه طعم ترش و شیرین بدمزه ای داره

عالیع پدیابست

عالیه

منم اینو میدم دکتر نوشتع

آره معمولا دکتر ها از برند پیشنهاد میکنن

منم همینو دارم میدم ،فعلا ک‌خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی