این مولتی ویتامین چطورهست خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

بچه من نخور. اصلا

اگه کوچولو رفلاکس نداره خوبه
باطعمه پرتقاله چون

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله🩷 مامان نی نی خوشگله🩷 ۹ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی
مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی
مامان آنیا🫀 مامان آنیا🫀 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی