ترشح قهوه ای تو هفته من طبیعیه

۳ پاسخ

منم داشتم هماتوم بود شیاف و امپول استفاده کردم

منم دارم رفتم دکتر شیاف داد

شاید هماتوم داری
ولی استراحت کن و به دکترت اطلاع بده شاید بخاد شیاف بنویسه برات
هر چند لک بینی طبیعی هفته های اول ولی محض اطمینان به دکترت هم بگو

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری