۷ پاسخ

من برند اونت دارم ، با سر سوهان صورتی میگیرم

با نرم‌ترین سوهانی که داره

پشت جعبه اش زده ولی فک کنم صورتی

صورتي

بنظرم هنوز کوچیکه بزاز چند روز دیگه بگیر ناخوناشو

پشت جعبه اش نوشته مدلا باهم فرق میکنه

ولی نی نی شما هنوز کوچیکه دستکش دستش بکن
بعدا ناخنش رو بگیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی