۳ پاسخ

برا نی نی دو دست لباس سایز صفر با یک بزار
پوشک سایز صفر و یک
دسمال مرطوب
پتو
دست کش و جوراب هم نبر چون پزشک اطفال اجازه نمیده تن نی نی کنه چونکه اگه زیاد گرمش کنه ااحتماا زردی داره
لباس سرهمی هم نبر بخاطر بند نافشون اذیت میشن
برا خودتم
وسایل شخصیت مثل یع دست لباس گشاد برا روز مرخص شدنت
شونه با حوله و مسواک
شیشه شیر و شیر هم ببر با اب ‌شاید خودت شیر نداشته باشی بچه گشنه نمونه

دو دست عرق گیر، مانتویی ،شلوار .کلاه. دستکش و جوراب. پوشک خشک کن زیر انداز یکبار مصرف. دستمال مرطوب و پماد سوختگی و لوسیون برای نوزاد .
برای خودت هم فک نکنم چیزی لازم باشه ببری لباس بیمارستان میده .ظرف و ظروف دستمال هم میده .‌. فقط پوشک و شورت یکبار مصرف شونه و کرم همون لوسیون هم برای نوزاد بردی خودتم میتونی استفاده کنی .
کلا وسیله زیاد نبر

من هیچی بیمارستان نکردم به غیر از مدارک
خود بیمارستان گفت باید لباس خود بیمارستان تنش کنیم موقع مرخص شدن هم لباس بیمارستان بهش دادن گفتن نمی شه لباس خودش باشه یک دست لباس با پتو یه بسته پوشک خود بیمارستان به نوزاد داد

سوال های مرتبط