۷ پاسخ

ملکا

منم اسم دخترمو مانیسا انتخاب کردیم و چشم انتظارم تا بسلامتی به آغوش بگیرمش😊😌معنیش خیلی قشنگه و تلفظش هم راحته

قشنگه

متینا

اسم دخترای دوستم مَهنا و مبیناست

ماهلین

اسم مانیسا خیلی قشنگه و معنی قشنگی هم داره من اسم دخترم مانیسا هستش دوسالشه

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۲ ماهگی