آره منم 9.600 دادم
چون آزاده با بیمه نیست
من پارس ژنوم 8900 دادم 2 هفته پیش
نیلو ۹ تومن دادم
عزیزم دکتر بهت گفته سلفری بدی ؟؟؟چرا گفته؟؟؟
اره منم دادم ۹۵۰۰ازمایشگاه دنا
من ۸۹۰۰ دادم با بیمه تکمیلی حساب شد کلا ۸۹۰ تومن پرداخت کردم
سلام مامانای قشنگم
گروه زدیم تو روبیکا واسه اقدامی ها و بچه دارا. دوست داشتین بیاین از اطلاعات همه دیگه استفاده کنیم ❤️💋
آیدیم تو روبیکا
@Mahdiar_8519
#فرزند پروی
#گهواره
#بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.