۷ پاسخ

آره منم 9.600 دادم
چون آزاده با بیمه نیست

من پارس ژنوم 8900 دادم 2 هفته پیش

نیلو ۹ تومن دادم

عزیزم دکتر بهت گفته سلفری بدی ؟؟؟چرا گفته؟؟؟

اره منم دادم ۹۵۰۰ازمایشگاه دنا

من ۸۹۰۰ دادم با بیمه تکمیلی حساب شد کلا ۸۹۰ تومن پرداخت کردم

سلام مامانای قشنگم
گروه زدیم تو روبیکا واسه اقدامی ها و بچه دارا. دوست داشتین بیاین از اطلاعات همه دیگه استفاده کنیم ❤️💋
آیدیم تو روبیکا
@Mahdiar_8519
#فرزند پروی
#گهواره
#بچه

سوال های مرتبط

مامان کوثر مامان کوثر هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیست‌ویکم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری