۷ پاسخ

من کامل اون مراحلو گذروندم حالا بعد پنج شیش ماه نمیگه جیش دارم جیش میکنه تو سلوارش بعد میاد میگه

اره جیش میکرد ولی الان نه الا ک اب زیادی خورده باشه

فقط شب اول از شب های بعد اصلا هر سری جیش داره بیدار میشه میادمنو بیدارمیکنه مامان جیش دارم

من پوشک گرفتم اما شبا جیش می‌کنه بعضی وقتا ام بیداره از تنبلی بلند نمیشه بریم چیکارش کنم بنظرتون

نصف شب میبرم

دو شب اول جیش کرد تو خواب دیگه نکرد صبحم بیدار میشه نمیکنه بزور باید ببرمش دستشویی هی میگه جیش ندارم نگه میداره

وقتی کامل یاد گرفت دیگه نه نمیکرد

سوال های مرتبط