خانوما اسم پسر شیک و خاص پیشنهاد بدید🩵

۱۶ پاسخ

من اگه پسر داشته باشم می‌زارم آریا❤️😍

اِرمیا

منم از اسمایی که زیاد هستن خوشم نمیاد. اینارو دوست دارم
بِهنیا
هونام
اسم دخترم همراز اگر این پسر باشه میزارم مِهراز

نویان میران مانیار گرشا ب نظرم قشنگن

به نظرم آرش خیلی شیکه

اسم پسرمو میزارم حامی

نیک
آرن
کیا
اوان

آیهان اسم پسر اولم دومی هم آرکان میزارم به امید خدا

کارن اورهان لیام اهورا شاهان

اسم پسرم میذارم گرشا🥹🧿

ما هم بین رَستان و نیک و آریو و رامان موندیم

سام‌ ، صدرا ، رهام

من نمیدونم کیا بذارم یا کیان
کدوم بهتره بنظرت؟

آریا
بردیا
مانی
نیما
به نظرم این اسما همیشه مد ان و قدیمی و خز نمیشن

نیک اسم پسرم به امید خدا🫀❤️

من مهدیار خیلی دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان بشه مامان بشه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان سلین-آرسام👣 مامان سلین-آرسام👣 ۳ ماهگی
مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی