من اگه پسر داشته باشم میزارم آریا❤️😍
اِرمیا
منم از اسمایی که زیاد هستن خوشم نمیاد. اینارو دوست دارم
بِهنیا
هونام
اسم دخترم همراز اگر این پسر باشه میزارم مِهراز
نویان میران مانیار گرشا ب نظرم قشنگن
به نظرم آرش خیلی شیکه
اسم پسرمو میزارم حامی
نیک
آرن
کیا
اوان
آیهان اسم پسر اولم دومی هم آرکان میزارم به امید خدا
کارن اورهان لیام اهورا شاهان
اسم پسرم میذارم گرشا🥹🧿
ما هم بین رَستان و نیک و آریو و رامان موندیم
سام ، صدرا ، رهام
من نمیدونم کیا بذارم یا کیان
کدوم بهتره بنظرت؟
آریا
بردیا
مانی
نیما
به نظرم این اسما همیشه مد ان و قدیمی و خز نمیشن
نیک اسم پسرم به امید خدا🫀❤️
من مهدیار خیلی دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.