امیرحسام☺️
من میخوام اگر خدا پسر داد بهم بزارم شهریار
لیام...
دیاکو
مبارک باشه تو دلیت پسر هست عزیزم چی شد اخر سرکلاژت کردن؟!
بازم همگی برین کنار که دایره المعارف اسما اومد😎🤣کیاراد،اَرسای،سامین،هامین،برسام،کایا،آراس،نیهاد،اورهان،یارا،مانیار،آرنیک و البته اسم پسر خودم😬
سامیار
اسم نوحا هم خاصه هم بین المللی،همون نوآ میشه....
برا اونیکه علامت خنده گذاشته،گذاشتم،ک اطلاعاتش بره بالا🙂جایی رفت ب خودش نخندن😅
رادان
من اسم نویان ب دلم نشسته
ارمان
عزیزم قبل اینا اسمی که انتخاب میکنی حتما حتما ابجد اسمش ببیندر بیار که برای ایندش خیلی تاثیر داره
برنا،والا،الوین،آرن
ارین،،،
یونا،،
نوحا🙂
من میخوام بزارم هوراد، شایدم هومان
منم تو فکر اسمم برا پسرم میگم آوش بذارم🥺❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.