عزیزم الهی
در عوض غذاهای خوشمزه میخوره
نگرانش نباش
گروه حق داری کلا شیر دادن ب بچه یه نوع رابطه عاطفی ایجاد میکنه
من اصلا عذاب وجدان ندارم چون خیلی بیشتر الان غذا میخوره
اونو از شیر گرفتی حال تو بده؟
منم دارم میگیرم .
بخاطر خودش خواب و خوراک بهترش
من پسرمو ۱۴ اسفند تولدش بود ۳۰ بهمن به بعد دیگه بهش ندادم
من تا روز تولدش میدم بشه ۲سالش انشالا
بعد میگیرم شیرخودمم میخوره
چقد مامانایی که شیر خودشونو میدن و شیرو از بچه ها میگیرن عذاب وجدان میگیرن☹️ منم تا دوماه ونیم به سوفیا شیر خودمو دادم. بعدش جراحی کردم و آنتی بیوتیک مصرف میکردم و یک هفته شیر ندادم به سوفیا. بعدش دیگه سوفیا نخورد. تا ۴ ۵ ماه حالم بد بود واقعا
اوایل اینجوریه عزیزم ، حق داری
منم با اینکه چند ماهه از شیر گرفتم هنوزم گاهی اوقات افسردگی میگیرم میگم زود گرفتم🥲
الان زوده عزیزم
چون بخواد دندون آسیاب دربباره خیلی اذیت میشه
یکی از دوستام چندماه جلوتر گرفت بعد مجبور شد شیرخشک بده بچه ش خیلی اذیت شد
به مرور تمایل خوردنش کم میشه
خب نگیر بذار تا دوسالگی بخوره
چرا خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.