چطوری از شیر گرفتی؟ خب تدریجی بگیر که هیچکدوم اذیت نشید
ازین شیر پاکتی کوچیکه بهش بده
یه شبانه روز تحمل کن گریه میکنه رو پا و پستونک ارومش کن.تموم میشه منم یه شبانهروز گریه کرد ولی دیگ اروم شد.ببین باورت نمیشه چقدر غذا خوردن خوب شده.انقد ماشالله میخوره ک نگو
من نمی دونم کارم درست بوده یا نه،من دخترم خیلی وابسته به شیر بود،روزها را کلا خونه نبودم اما شبهارا چند شب اول تو خواب بهش شیر دادم از شب چهارم خودش یکبار بیدارشد وبعدش دیگه شبها هم بیدار شد شاید یکی دوساعت بیدار بود اما دیگه بهونه شیر نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.